زندگی

خرید بک لینک

خستم...از کرونا خستم...از افسردگی خستم...از فشار خون مامان خستم...از اینهمه بودن و نبودن خستم...مرسی خدا جون.مرسی...از ترس اینکه بعد اینهمه تلاش بخوام برگردم سر نقطه اول خستم.حالِ خوب کجاست؟!چرا ی روزم قسمتِ ما نمیشه؟!...من عاشق دکتر گودرزی ام؛بهم میگه تو من و یادِ خودم میندازی...من دارم تلاش میکنم.دارم تلاش میکنم چیزی که در توانم هست و بهتر کنم.دکتر گودرزی این اشتیاق و از تو چشمام خوند.ولی چرا انقدر سخت میگذره؟! چرا همونجایی که آدم فکر میکنه اوضاع داره بهتر میشه گند میخوره به همه چیز؟!...من نه دیگه رویای شادِ سابقم؛نه ی آدمِ افسرده...همه چیز بدتر از این حرفاس.ای کاش اینجام حذف میکردم و میرفتم پی کارِ بیکاریم.ای کاش...

پاسی از شب ✨...

ما را در سایت پاسی از شب ✨ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 72 تاريخ: سه شنبه 17 فروردين 1400 ساعت: 19:36

صفحه بندی