فکر میکردم دو هفته پیش سخت ترین جلسهام بود.ولی امروز غولی بود واسه خودش.بعدش رسما افتضاح بودم و رفتم خونه عمم که بهتر شم ولی بدتر شدم و دعا دعا میکردم که برگردم خونه و منطقهٔ امنم(اتاقم)...چند روز دخترعمم اینجا بود و دیگه واقعا دلم سکوت و تنهایی مو میخواست.
+سریال طنز خارجی چی تو دست و بالتون هست؟! :))
+کتاب داستانِ خوب معرفی کنید؛این روزا دارم«نامه به کودکی که هرگز زاده نشد»و میخونم و دوسش دارم.❤️
+روانشناسم و دوست دارم ❤️شما رو نیز هم❤️
+برم دو صفحه کتاب بخونم و یکی از فیلمای طنزم و برای بارِ ۲۰۰۰ ام ببینم :))!
+شب بخیررررر✨
پاسی از شب ✨...ما را در سایت پاسی از شب ✨ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 65