و چقدر سلامتی همه چیزه...که اگه نباشه چقدر همه جای دنیات لنگه...چقدر امروز هیچیش سر جاش نبود...از نیمرویی که دیشب هوس کرده بودم و قرار بود صبحونه امروزم باشه...از ناهارمون که قرار بود قرمه سبزی باشه...از خرید رفتمون که قرار بود بعدازظهر باشه :(
+خدایا فقط سلامتی
پاسی از شب ✨...ما را در سایت پاسی از شب ✨ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 104